استفاده از مواد شوینده با کیفیت برای مقابله با کرونا

استفاده از مواد شوینده با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوید. در این روزها که این ویروس باعث شده تا مصرف مواد شوینده و ضد عفونی کننده به مراتب بیشتر از قبل شود، خرید عمده این محصولات می‌تواند سود خوبی برای تارجان مواد شوینده داشته باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین مواد شوینده و ضد عفونی کننده موجود در بازار را به شما تاجران عزیز معرفی کنیم.

استفاده از ژل ضد عفونی کننده دست چه تاثیراتی دارد؟

استفاده از این محصول می‌تواند باعث از بین رفتن مواد بیماری زای موجود روی پوست شما شود. قدرت تمیز کنندگی آن همانند آب و صابون است و می‌تواند دستان شما را از هرگونه آلودگی پاک کند. استفاده از آن در زمان‌هایی که به آب و صابون دسترسی ندارید توصیه می‌شود. می توانید از آن در هر محلی از جمله مترو، بیمارستان، فروشگاه و .. استفاده کنید.

مواد ضد عفونی کننده
مواد ضد عفونی کننده

بهترین مواد ضد عفونی کننده موجود در بازار

برای خرید عمده محلول های ضد عفونی کننده لازم است که اطلاعات دقیقی از برندهای موجود در بازار داشته باشید.خرید عمده این محصولات به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاههای آنلاین معتبر کار مقرون به صرفه تری است زیرا هزینه رفت و آمد برای پیدا کردن بهترین محصولات و خرید آن ها را نمی دهید.

محلول و اسپری ضد عفونی کننده دست پیگسر

این محصول را می توانید از طریق فروشگاههای آنلاین خریداری نمایید. جهت اطلاع بیشتر از قیمت و شیوه خرید محلول و اسپری ضد عفونی کننده پیگسر می‌توانید با شماره کارشناس فروش ما تماس بگیرید. این محصول تنها به صورت عمده به فروش می رسد. بعد از سفارش دادن ، در هر کجای کشور که باشید، برای شما ارسال می شود.

کارخانه صابون سازی لاله

کارخانه صابون سازی لاله به دلیل داشتن تیم تخصصی ، محصولات با کیفیتی را تولید می کنند .وجود تیم تخصصی در فرایند ساخت صابون لاله باعث شده که محصول نهایی با کیفیت و محبوب شود. اگر به دنبال محصولی هستید. که هم با کیفیت باشد و هم مقرون به صرفه، ما صابون های تولید شده. این برند را به شما معرفی می کنیم.

برای شستشوی لباس های خود به طور مرتب می توانید از پودرهای لباسشویی با کیفیت استفاده کنید. یکی از راههای خرید این محصول شوینده به شکل عمده، مراجعه به فروشگاه های آنلاین مواد شوینده است. شستشوی مرتب لباس هایی که در بیرون از منزل می پوشید، مانع انتشار ویروس کرونا می شود.

مواد ضد عفونی کننده
مواد ضد عفونی کننده

ویژگی‌های محلول ضد عفونی کننده چیست؟

  • محلول‌های ضد عفنی کننده اثر سریعی دارند
  • خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی بالایی دارند
  • باعث از بین رفتن عوامل بیماری زا می‌شوند
  • حتی در غلظت پایین نیز اثر مطلوبی به جا می‌گذارند
  • مقرون به صرفه اند

چگونه از محلول و اسپری ضد عفونی کننده دست پیگسر استفاده کنیم؟

  • مقداری از آن را روی کف دست خود اسپری کنید
  • دستان خود را به مدت 20 ثانیه روی هم بمالید تا تمام قسمتهای دستان شما به خوبی توسط این محصول تمیز شود
  • لازم است که زیر ناخن ها و لابه لای انگشتانتان نیز تمیز شود
  • اجازه دهید دستانتان  خشک شوند

در چه جاهایی می‌توانیم از محلول و اسپری ضد عفنی کننده دست پیکسر استفاده کنیم؟

  • فروشگاه
  • مغازه
  • مدرسه
  • دانشگاه
  • شرکت و ادارات خود
  • کارخانه ها و کارگاهها
  • جلسات
کرونا

در هر مکان عمومی که عده ای از افراد در هم جمع می‌شوند تمیز کردن و شستشوی دستان با محلول های ضد عفونی کننده لازم است. استفاده از ان محصول  مانع از انتشار ویروس کرونا می‌شود.

اگر فردی ناقل این ویروس باشد، با عطسه یا سرفه کردن ، این ویروس را در محیط پخش می‌کند. شستشوی مداوم دست های با مواد ضد عفونی کننده مانند پیکسر باعث می‌شود تا این ویروس به راحتی وارد بدن شما نشود.

استفاده مداوم از صابون برای شستن دست ها می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. یکی از این عوارض خشکی دستان شما است. در محلول های ضد عفونی کننده از مواد نرم کننده استفاده می شود تا از خشک شدن پوست دستان جلوگیری شود.

برای ضد عفونی کردن خانه خود چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

  • همه نقاط تماس را ضد عفونی کنید

نقاط تماس در خانه جاهایی است که به طور معمول چندین بار در طول روز توسط اعضای خانواده لمس می شوند.

آشژزخانه یکی از محیط های مهم و حساسی هستند که ضد عفونی کردن وسایل موجود در ان به طور روزانه اکیدا توصیه می شود. برای ضد عفونی کردن میز، دستگیره‌های یخچال، فر و مایکروویو از اسپری‌های ضد عفونی کننده استفاده کنید.

مواد ضد عفونی کننده

در ادامه مقاله به بررسی مواد شوینده ای می ‌پردازیم که می تواند به شما در مقابله با کرونا کمک زیادی کند.

یکی از راههای پیشگیری از ویروس کرونا شستشوی منظم دستان است. شستشوی دستان به‌وسیله مواد شوینده با کیفیت می تواند کمک زیادی به سلامتی شما کند. انتخاب صابون های با کیفیت برای شستشوی دستان از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم است از صابون هایی استفاده کنید که مناسب نوع پوست شما است.

  • لباس های خود را ضد عفونی کنید

برای ضد عفونی کردن لباس های خود می‌توانید آن ها را به صورت دستی بشویید. شستن لباس ها با مواد شوینده می تواند باعث از بین رفتن عموامل بیماری زای موجود در آن ها شود. برای خرید پودر های لباسشویی دستی و ماشینی به طور عمده می‌توانید با شماره آخر مقاله تماس بگیرید .

مواد ضد عفونی کننده
  • اسباب بازی های کودکان خود را به طور مرتب ضد عفونی کنید

اگر در خانه خود بچه دارید،‌حتما باید اسباب بازی های او را به طور مرتب با مواد ضد عفونی کننده،  ضد عفونی کنید. کودکان پیوسته مشغول بازی با اسباب بازی های خود هستند، پس لازم است که مرتب آن‌ها را با مواد شوینده با کیفیت بشویید. در صورتی که اسباب بازی های کودکتان را می‌توانید در ماشین لباسشویی بندازید، از پودر های با کیفیت و مرغوب موجود در بازار استفاده کنید تا عوامل بیماری زای موجود روی وسایل کودکتان، به خوبی شسته شوند و از بین بروند.

  • سطل زباله خانه خود را به طور مرتب خالی کنید

سطل زباله منبعی برای عوامل بیماری زا هستند. خالی کردن و شستشوی مرتب آن به وسیله محلول های ضد عفونی کننده می تواند احتمال ابتلا به ویروس کرونا را در خانه شما به حداقل برساند.

  • وسایل الکترونیک خود را به طور مرتب شستشو دهید

بسیاری از افراد در طول روز به ور مرتب از وسایل الکترونیک خود مثل لپ تاپ، موبایل کنترل تلویزیون و … استفاده می‌کنند. به همین دلیل این وسایل می‌تواند باعث انتشار ویروس کرونا شوند. برای جلوگیری از انتشار این ویروس لازم است که به طور مرتب این وسایل را با استفاده از محلول های ضد عفونی کننده تمیز کنید. زمانی که فرد ناقل عطسه یا سرفه می کند ویروس کرونا به راحتی در محیط پخش می شود. در صورتی که این فرد دستان خود را جلوی دهانش بگیرد،‌دستان او ناقل این ویروس هستند و  هنگام تماس با هر گونه وسیله الکترونیکی، ویروس روی آن وسایل قرار می‌گیرد.

برای ضد عفونی کردن خانه خود می‌توانید از محلول های ضد عفنی کننده استفاده کنید. برای خرید عمده این محصولات و انواع شوینده های لباسشویی می توانید با شماره کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

 

مواد ضد عفونی کننده

محصولات آینا را می توان در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد. هر کدام از این دو دسته دارای زیر دسته هایی هستند.

  • صابون ارایشی
  • صابون حمام

چند نمونه از زیر مجموعه های دسته اصلی صابون آینا:

  • صابون آرایشی آینا
  • صابن حمام آلوئه ورا آینا
  • صابون دستشویی آینا
  • صابن حمام برای بچه ها
  • صابون نرم کننده و لطیف کننده آینا

مقدار مصرف صابون باید به اندازه باشد. همانطور که در بخش های بالایی صحبت شد، استفاده بیش از اندازه صابون باعث می شود که تعادل چربی های روی پوست دستان شما از بین برود.

صابن های آینا به دلیل تنوع خوبی که دارند برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. صابون های اینا توسط وزاررت بهداشت تایید شده است . تنها مسئله ای که قبل از خرید صابون آینا لازم است به آن توجه کنید،‌ نوع پوست دستان شماست به این معنی که صابنوی را انتخاب کنید که سازگار با پوست شما باشد.

صابون آلوئه ورا آینا

برای خرید عمده این محصول با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

صابون گلنار

یکی از بهترین صابون های موجود در بازار است. کیفیت بالا و قدرت نرم کنندگی خوب این صابون باعث شده که مشتریان زیادی تمایل به استفاده از آن داشته باشند. در ترکیبات این صابون از روغن نارگیل استفاده شده است. کارخانه تولید کننده صابون های گلنار محصولات دیگری نیز تولید می کند. صابون گلنار از قدیمی ترین محصولات شوینده بازار ایران است. با وجود گذشت سالیان زیاد از تولید آن،‌ هنوز جز محبوب ترین های این بازار است.

یکی از محصولات آینا که به دلیل داشتن ویپگی های منحصر به فرد، می تواند جز بهترین محصولات این برند باشد، صابون آلوئه ورا آینا است. در ادامه با بعضی از ویژگی های این صابون آشنا می شویم:

  • از این صابون می توانید برای درمان کردن آکنه ستفاده کنید
  • در درمان آفتاب سوختگی کاربرد دارد
  • باعث لطافت و زیبایی پوست می شود
  • از پیر شدن پوست جلوگیری می کند
  • به حفظ رطوبت پوست کمک می کند
مواد ضد عفونی کننده

برای خرید صابون گلنار می توانید به فروشگاههای معتبر موجود در شهر سکونت خود مراجعه نمایید. اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید می توانید به کارخانه های سازنده آن سری بزنید. اگر وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه یا کارخانه های سازنده آن ندارید، ‌می توانید از طریق اینترنت و فروشگاههای آنلاینی که نمایندگی فروش صابون گلنار را بر عهده دارند، اقدام به خرید عمده این محصول شوینده کنید.

ویژگی های یک پودر لباسشویی با کیفیت چیست؟

  • قدرت پاک کنندگی خیلی خوبی دارد
  • می توانند در سخت ترین آب ها نیز کف کند
  • به ماشین لباسشویی آسیبی وارد نمی کند
  • قدرت نرم کنندگی خوبی برای لباس ها دارد
  • آسیبی به بافت لباس ها نمیزند

بهتر است قبل از خرید پودر لباسشویی از مرغوبیت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. تا استفاده از آن باعث خراب شدن رنگ و بافت لباس هایتان نشود.

بازار فروش صابون گیاهی خارجی اصل

برای شناخت انواع قیمت پودر لباسشویی دستی صادراتی اینجا کلیک کنید

برای خرید محصولات با کیفیت شوینده می توانید از طریق شرکت آیسان اقدام کنید. این شرکت با فروش برندهای معتبر پودرهای لباسشویی مثل تندیس، بانو، پرسیل و دریا به شما تاجران عزیزی که می خواهید. مواد شوینده با کیفیت را به صورت عمده به خرید، کمک می کند.

 

مواد ضد عفونی کننده

بسته بندی پودر لباسشویی تندیس در حجم های مختلف است. این محصول در بسته بندی های 500 گرمی،10 کیلویی و 20 کیلویی به فروش می رسد.

کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی تندیس یا سمبل شیمی، در شهر قزوین قرار دارد. این کارخانه اقدام به تولید پودرهای لباسشویی تندیس و بهریز در دو نوع دستی و ماشینی کرده است. این کارخانه تلاش کرده است .که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت ناسب به بازار عرضه کند.

برای خرید عمده پودرهای لباسشویی تندیس می توانید. از طریق فروشگاههای آنلاینی نظیر شرکت ایسان اقدام کنید. در صورتی که با کارشناس ما تماس بگیرید، شیوه خرید عمده این محصول را به شما توضیح خواهد داد.

یکی از مهم ترین راههای پیشگیری از ویروس کرونا، ضد عفونی کردن خانه و وسایل و لباس هایتان است. انتخاب محصول با کیفیت اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله سعی کردیم که بهترین مواد شوینده و وضد عفونی کننده بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید عمده  محصولات شوینده ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.